Herrinneringen aan het Gardameer - Reisverslag uit Verona, Italië van Niek en Lenie Gorris - WaarBenJij.nu Herrinneringen aan het Gardameer - Reisverslag uit Verona, Italië van Niek en Lenie Gorris - WaarBenJij.nu

Herrinneringen aan het Gardameer

Door: niekenlenie3

Blijf op de hoogte en volg Niek en Lenie

27 Juni 2010 | Italië, Verona

27 juni 17e fietsdag.
Vandaag was een gokje. Ik had vandaag gepland tot Monzambano te fietsen, en morgen ruim 50 km. naar Verona. Gezien het voetballen en dat er dan toch weer te weinig tijd overblijft om de stad te bezichtigen, heen we toch maar besloten even extra aan te zetten en vandaag ruim 90 km te fietsen.
Ondanks de temperatuur 33 graden is het toch gelukt. Wat klimmen en dalen en wat heel belangrijk is het ontwijken van alle gaten en kuilen in de wegen. Als je daar in belandt dan is het zeker weten koppeltje duikelen. Onze fietsen en banden moeten het wel afzien, overigens wij ook wel een beetje.
Via booking.com had ik weer een hotel geregeld in Verona. Hotel Milano in het oude stadscentrum van Verona, ziet er allemaal goed uit. Misschien toch aardig om te weten, Como wint het tot op heden qua stad van alle plaatsen die we aangedaan hebben. Afwachten of Verona dit kan overtreffen. Vanmorgen hebben we rond 11.00 u. in Descenzano aan het Gardameer koffie gedronken. Het is 34 jaar geleden dat we hier op vakantie met vrienden. Door het goede weer was het druk op het meer, maar ook aan de boulevard. Het was weer en echte waterdag.
Vandaag 2 keer met de GPS aan de stok gehad. Lag toch aan mij.
Morgen meer over Verona.

Nog een fijne zondag

• 28 Juni 2010 - 05:09

Loek En Tonne:

Hallo Kanjers,

We volgen sinds een week jullie reisverslag vanuit Spanje. Genieten er van. Leuk dat jullie het voetballen ook nog volgen. Wij hier ook samen met de Spanjaarden kijken we naar Spanje en zij kijken met ons (in het oranje) naar Nederland. Ontzettend gezellig ! Geniet nog van jullie reis en kijk uit !
    Liefs Loek en Tonne

• 28 Juni 2010 - 20:21

Ruud:

He zwoegers

Fijn dat jullie lekker weer hebben en dat jullie nog steeds de pedalen goed rond laten gaan... Hier in Engeland regent het inmiddels, maar we hebben onze bus te pakken!!! De Golf is niet meer het is nu een verlengde en verhoogde Iveco Daily wit van kleur!! Dus als jullie nou ergens vast komen te staan dan ken ome Ruud jullie mooi op komen halen met fiets en al zo in het busje!!!

Hele dikke kus en veel sterkte weer!!

Verslag uit: Italië, Verona

Niek en Lenie

Op bezoek bij de Voetmannen. Op de fiets naar Corinaldo in Italie waar de familie Voetman uit Geldrop een B&B gaat starten. Een tocht van ca. 1.800 km. We fietsen via Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland met Italie als einddoel. Via dit medium doen we verslag van onze dagelijkse inspanningen en belevenissen.

Actief sinds 22 April 2010