Rust, foto en oranjedag in Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Niek en Lenie Gorris - WaarBenJij.nu Rust, foto en oranjedag in Verona - Reisverslag uit Verona, Italië van Niek en Lenie Gorris - WaarBenJij.nu

Rust, foto en oranjedag in Verona

Door: niekenlenie3

Blijf op de hoogte en volg Niek en Lenie

28 Juni 2010 | Italië, Verona

28 juni rustdag Verona
Na alles wat ik al geschreven heb over onze fietstocht kan ik me na een dagje Verona voorstellen dat je verliefd wordt op een land als Italië. Vanmorgen siteseeing Verona. Warm maar toch lekker. Vanmiddag op een terras de wedstrijd van Nederland bekeken. Spannend!!!
Aan de praat geraakt met een Fin die ook naar het voetballen aan het kijken was. Overigens weinig Oranje medefans. Na de wedstrijd nog een keer op toer met de siteseeingbus.
Je kunt foto’s blijven maken. De dagen vliegen voorbij. Morgen gaan we weer op pad richting Montagnana en Ferrara. Totale afstand op de teller komt in de richting van 1500 kilometer. We moeten er nog een dikke 400. Zaterdag en zondag verwachten we in de omgeving van Riminni te zijn.

We melden ons weer.

Verslag uit: Italië, Verona

Niek en Lenie

Op bezoek bij de Voetmannen. Op de fiets naar Corinaldo in Italie waar de familie Voetman uit Geldrop een B&B gaat starten. Een tocht van ca. 1.800 km. We fietsen via Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland met Italie als einddoel. Via dit medium doen we verslag van onze dagelijkse inspanningen en belevenissen.

Actief sinds 22 April 2010