Effe Uitbloaze!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Brescia, Italië van Niek en Lenie Gorris - WaarBenJij.nu Effe Uitbloaze!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Brescia, Italië van Niek en Lenie Gorris - WaarBenJij.nu

Effe Uitbloaze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door: niekenlenie3

Blijf op de hoogte en volg Niek en Lenie

26 Juni 2010 | Italië, Brescia

Mensen uit Geldrop vergeet ze morgen niet aan te moedigen tijdens het blaaskapellenfestival. "Effe Uitbloaze".

26 juni 16e fietsdag
Gisteravond in Bergamo een onweersbui gehad, later op de avond. Van te voren nog buiten op het terras gegeten. Ons reisdoel vandaag is Brescia. Na de zware dag van gisteren zagen we een beetje op tegen de tocht en de kilometers van vandaag. Maar uiteindelijk allemaal meegevallen. We zijn om 15.30 u. in Brescia aangekomen.
Vanmorgen om 06.00 u. uit de veren. Gezien het weer wilden we uiterlijk om 8.00 u op het zadel zitten. Dus eten en pakken en de planning hebben we gehaald. De eerste 30 kilometer ging in een snel tempo. Echter in de 2e helft toch weer veel onverharde paden met zelfs een kluunpartij waar ze bij de elfstedentocht jaloers op zouden zijn. Omhoog, sleuven en grote keien. Fietsen was niet mogelijk. We kwamen nog 2 ongure figuren tegen die om sigaretten vroegen en ook oog hadden voor een blonde Geldropse. Maar dat is allemaal goed afgelopen omdat we geen sigaretten hadden denk ik maar! Ook vandaag weer langs een meer gekomen en pauze gehouden Lago d’Ilseo en regelmatig fietsen dwars door wijngaarden heen. Hier zijn ook kwekerijen die bijzonder grote en fraaie olijfbomen verkopen. Ook vandaag vele liters water verwerkt. Voordat we in ons hotel kwamen hebben we bij een locale rijwielhandelaar de bandenspanning laten controleren. Nu zitten we in een chique NH hotel. Lekker luxe en we genieten.
Van avond een quick bezoek aan Brescia. Eigenlijk te weinig tijd. Wat foto’s gemaakt ter herinnering.Kijk maar. Morgen willen we naar Verona ca. 85 km. en daar nemen we een rustdag en kunnen we op ons gemak te stad bezoeken en naar de wedstrijd van Nederland kijken. Tot nu toen hebben van Nederland weinig gezien. Het was weer lekker weer dus buiten eten en even naar een toneelstuk staan kijken, dat werd opgevoerd in een park. Alleen je verstaat er niets van.
Nieuwe foto’s op de site. Vooral de ezels lijken een beetje op ons?!?!?!?!?!?!?!?

Tot hoors

• 26 Juni 2010 - 22:04

Herman & Marion:

Ciao Lenie en Niek, even een kort bericht vanuit jullie eindbestemming: de bedden zijn gisteren geleverd, nu moeten er alleen nog de vensters en deuren, verlichting, sanitair, betegeling, kledingkast, etc.etc. goede reis verder entot het volgende bericht. Saluti, cincin e arrivederci. a lundi della settimana prossima.
    Ciaociao

• 27 Juni 2010 - 06:38

Familie Van Rixtel:

Hoi Hoi,

Wat een prachtige foto's zeg. Geweldig.
    Nou wij staan op het punt te gaan zwemmen (9.00 uur). Gisteren zijn we niet kunnen gaan omdat Quint ziek was. Nu gaat het gelukkig al een stuk beter met hem.

Groetjes van ons allemaal.

• 27 Juni 2010 - 09:16

Marga:

Een hele fijne rustdag in Verona gewenst vanuit een zeer zonnig HHWaard.xxx

Verslag uit: Italië, Brescia

Niek en Lenie

Op bezoek bij de Voetmannen. Op de fiets naar Corinaldo in Italie waar de familie Voetman uit Geldrop een B&B gaat starten. Een tocht van ca. 1.800 km. We fietsen via Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland met Italie als einddoel. Via dit medium doen we verslag van onze dagelijkse inspanningen en belevenissen.

Actief sinds 22 April 2010