Een dagje achter - Reisverslag uit Ludres, Frankrijk van Niek en Lenie Gorris - WaarBenJij.nu Een dagje achter - Reisverslag uit Ludres, Frankrijk van Niek en Lenie Gorris - WaarBenJij.nu

Een dagje achter

Door: niekenlenie3

Blijf op de hoogte en volg Niek en Lenie

17 Juni 2010 | Frankrijk, Ludres

Een bericht van gisteren
Woensdag 16 juni
Nog even aanvullen. Het onderkomen in Metz was eenvoudig, maar schoon en ruim. Dus wij waren tevreden. Geslapen als broer en zus in een stapelbed. Het heeft dik een uur geduurd voordat we echt de stad uit waren. Zeker een stad om te bezoeken. Een stad veel instrumentbouwers en veel bewaard gebleven oude gebouwen.
Vooral de wind speelde ons in het begin parten. Recht op kop zeker windkracht 4. Bij Pange zijn weer bij de route uitgekomen. Vandaag verder veel voordeel gehad van de wind.
We zijn midden door het centrum van Nancy gefietst. Geen hotel te krijgen. Besloten om verder de route te volgen tot ca. 20 km buiten Metz. Einde van de dag verrast door een fikse regenbui. Met deze wind merk je niet dat je verbrandt. Morgen maar goed insmeren.
De klimmetjes blijven verrassen ook al zijn ze kort. De afdalingen bevallen prima. De afwisseling maakt het Franse landschap aantrekkelijk.
Totaal bijna 600 km gefietst Dat is 30 % van de route.

Tot de volgende keer

Verslag uit: Frankrijk, Ludres

Niek en Lenie

Op bezoek bij de Voetmannen. Op de fiets naar Corinaldo in Italie waar de familie Voetman uit Geldrop een B&B gaat starten. Een tocht van ca. 1.800 km. We fietsen via Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Zwitserland met Italie als einddoel. Via dit medium doen we verslag van onze dagelijkse inspanningen en belevenissen.

Actief sinds 22 April 2010